fredag 1 januari 2010

Nyooorrr

Nyårsmiddag på ett ställe, nyårsfest på stället med den Bästa utsikten, mycket viktig pizzaätning på ännu ett annat ställe.
Och ikväll, åker vi till Piteå och ser Avatar igen.

Nyårsreform: Skaffa glasögon, eller åtminstonde linser, läsa alla de där böckerna som jag borde läsa men inte riktigt får att bli, se Star Trek - all there is, och kanske... kanske klarar jag av att se slutet på Twin Peaks... men jag vet inte... vill jag veta vem som mördade Laura Palmer? Jag tror inte det.

2 kommentarer:

Sara sa...

fast om du inte vet vem som mördade Laura Palmer har du inte ens sett hälften av serien... ;D

Öronräv sa...

Jag har sett en bit in på andra säsongen, för ages sen, om det har avslöjats vem mördaren är kan jag då inte komma ihåg vem det var.
och så verkar jag ha missat att andra säsongen var så lång som den är, trodde jag hade sett större andel av serien