torsdag 4 december 2008

Bajsnyår

Nu är jag upprörd.
Nu har, hittills, tre av mina gäng planerat att ha KUL på nyår. utan mig.
Visst, jag går runt i Egypten och är helt "all expenses paid... by someone else" och det är jävligt bra, men jag vill ha ett nyår hemma också. ett sånt där som faktiskt blir av och inte bara rinner ut i sanden och slutar med att alla sitter hemma med en för liten skara folk och är besvikna för att man inte firar tillräckligt hårt.
Nu är det stugfest, srs gänghäng med långväga besökare och Supa & Slåss som planeras. Jag vill vara med! Jag är seriöst besvärad, det var jättelänge sen jag hade ett bra nyår.

Chinese new year, year of the Earth Ox, någon...?
då är jag hemma...

Men det är på sätt och vis bra att jag slipper välja...

4 kommentarer:

elsuli sa...

Jag skulle just säga att du slipper välja, i alla fall. :D Dock var ju Egypten en besvikelse för mig, hoppas det är roligare/finare/trevligare där ni är... Hur varmt är det där nu?

Öronräv sa...

Det skulle varit HELT omöjligt att välja, faktiskt, nu när jag tänker efter litet mer. men ni får ha kul utan mig, whatever ni hittar på för episkt :)
Det är typ 25ish dagtid och 15 om kvällarna, tycker det låter väldigt lagom, inte sådär bajsvarmt så att man dör.

Fanny Felicia Toresdotter sa...

det hade inte alls varit svårt att välja, det finns bara ett alternativ vid såna här högtider.. säger inget mer..
Men sol och bad med kameler väger KANSKE upp -30 och ylande mot himlen i luleå.. kanske.

Öronräv sa...

sant fanny, sant. men oavsett så skulle jag ju vilja vara på alla tre tillställningarna.
sol och bad väger upp mot -30 i luleå, men inte just på nyårsafton