onsdag 13 augusti 2008

Pepp!

Jag blev plötsligt jättepepp på Kagrra, inte för att jag har varit opepp tidigare men jag har mer varit i "kagrra är bra, folk är bra, det ska bli kul"-stadiet.
Nu insåg jag just att det kommer att vara helt awesome, jag ska ladda upp stämning med konstant kagrrande tills på söndag \o/

Vad som också är bra är att jag hittade en torrent med alla tre säsonger av The Animals of Farthing Wood (De vilda djurens flykt/Djuren från Gamla skogen) - Kommer ni ihåg den?

vi är på väg
vi ska gå tillsammans du och jag
vi har en dröm om en bättre morgondag
liv för liv och varje vän lika värdefull
vi är på väg tillsammans du och jag


Den satt jag klistrad framför när jag var liten, jag plöjer den nu med stor entusiasm och håller på att dö av nostalgi.

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag är sjukt pepp. Och det blir signering!

Och alltså. Det programmet. Jag tycker det är sjuk nostalgi, men så råkade jag och joakim se ett avsnitt på tv härommånaden och jesses. Den där dubbingen. Varför pratar alla djur med olika dialekter? :D

Öronräv sa...

Åh, jag har inget att signera :(
Allt jag har är så digitalt...

JE sa...

Hej.

När du laddade ner de vilda djurens flykt, var det då med svenskt tal eller var var den på engelska?

JE sa...

hej. när du laddade ner de vilda djurens flykt, var det då med svenskt tal eller var det på engelska?